2017. július 29., szombat

Szellemi hemperedés



Taknyoltam már nagyobbat is, de ez most mindnél látványosabbra sikerült.
Szétgurultak ugyanis markomból a leszopogatott meggymagok ezerével. Sarkától sarkáig kipixelesedett a madártávlati kép.
Olcsón jött meggyet kajáltam, igen. Tudjátok, micsoda mohónyenc vagyok. Mindamellett pedáns és környezetkímélő. Stanicliban gyűlt, amit kiköptem.
Csakhogy a Közraktár utcában, emléksétám közben megbotlottam valamiben. Húzódás, zúzódás, nyúzódás mindenütt, ahogy ott ifjúi képzelettel bár, súlyos okból fékeveszett

                                        vén bicikliként hevertem.
                                        Pofont Sorsnak lekevertem,

na persze, már csak a rím kedviért is.
Ez sem volt könnyű, mert mellesleg még javában dolgozom a kérdésen: mi a sors?
És most aztán kormányt is kéne váltani... 
                                                                                    P.O. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése